Často kladené otázky

  1. Máte zboží skladem, jak dlouhé jsou čekací lhůty?
    U každého zboží je uvedeno, zda jej máme skladem nebo zda se jedná o speciální zboží na zakázku.
  2. Kdy zboží dostanu?
    Zboží pro vás odesíláme do druhého dne. Od té doby to zásilce trvá 1 - 2 pracovní dny, než se dostane k vašim dveřím. Obvyklá doba dopravy je tedy celkem 2 - 3 pracovní dny. U zboží na zakázku Vám po zaslání objednávky upřesníme přesný termín výroby a dodání.
  3. Nabízíte osobní odběr?
    Zboží si můžete vyzvednout také osobně v našem showroomu. Osobní odběr je zdarma.
  4. V minulosti jsme koupili zboží, které již není skladem. Můžeme ho ještě koupit?
    Pokud Vás zajímá některá z vyprodaných položek, kontaktujte nás prosím na objednavky@stylainterier.cz. Pokusíme se pro Vás zboží zajistit.
  5. Můžu vrátit zakoupené zboží?
    Pokud zakoupíte zboží v internetovém obchodě, máte ze zákona právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Více informací o této možnosti, podmínkách a správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách.
  6. Přišel mi e-mail, že zboží mi bylo odesláno, ale zásilka mi stále ještě nepřišla. Co dělat?
    V případě, že Vám odeslané zboží nebylo doručeno do 2 dnů od odeslání, ani jste nenašli ve schránce lístek od dopravce, doporučujeme ihned nás kontaktovat.
  7. Zboží mi bylo doručeno, ale jedna z položek byla rozbitá. Jak postupovat?
    Pokud jste při kontrole doručené zásilky zjistili rozbité či poškozené zboží, neprodleně nás kontaktujte, následně vám sdělíme, jak dále postupovat.
  8. Je na zboží záruka?
    Na všechno zboží poskytujeme minimální záruku 24 měsíců.
  9. Mohu si někde zboží prohlédnou, máte kamennou prodejnu?
    Můžete nás navštívit v našem showroomu, kde máme všechno zboží vystaveno. Více v sekci Osobní odběr.