Domů
/
Často kladené otázky
- Máte zboží skladem, jak dlouhé jsou čekací lhůty?
U každého zboží je uvedeno, zda jej máme skladem nebo zda se jedná o speciální zboží na zakázku.
- Kdy zboží dostanu?
Zboží pro vás odesíláme do druhého dne. Od té doby to zásilce trvá 1 - 2 pracovní dny, než se dostane k vašim dveřím. Obvyklá doba dopravy je tedy celkem 2 - 3 pracovní dny. U zboží na zakázku Vám po zaslání objednávky upřesníme přesný termín výroby a dodání.
- Nabízíte osobní odběr?
Zboží si můžete vyzvednout také osobně v našem showroomu. Osobní odběr je zdarma.
- V minulosti jsme koupili zboží, které již není skladem. Můžeme ho ještě koupit?
Pokud Vás zajímá některá z vyprodaných položek, kontaktujte nás prosím na objednavky@stylainterier.cz. Pokusíme se pro Vás zboží zajistit.
- Můžu vrátit zakoupené zboží?
Pokud zakoupíte zboží v internetovém obchodě, máte ze zákona právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Více informací o této možnosti, podmínkách a správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách.
- Přišel mi e-mail, že zboží mi bylo odesláno, ale zásilka mi stále ještě nepřišla. Co dělat?
V případě, že Vám odeslané zboží nebylo doručeno do 2 dnů od odeslání, ani jste nenašli ve schránce lístek od dopravce, doporučujeme ihned nás kontaktovat.
- Zboží mi bylo doručeno, ale jedna z položek byla rozbitá. Jak postupovat?
Pokud jste při kontrole doručené zásilky zjistili rozbité či poškozené zboží, neprodleně nás kontaktujte, následně vám sdělíme, jak dále postupovat.
- Je na zboží záruka?
Na všechno zboží poskytujeme minimální záruku 24 měsíců.
- Mohu si někde zboží prohlédnou, máte kamennou prodejnu?
Můžete nás navštívit v našem showroomu, kde máme všechno zboží vystaveno. Více v sekci Osobní odběr.